Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak midein en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ayrıntılı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en sağlıklı malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değinti noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı çıbanarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine angajmanlar ve teknik özetler ya da iş özetleri üzerine olgun mideerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını sahip olmak midein porte bahşetmek nazik önem taşır. Kişiye özel mideerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok emeke yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene tasarlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en tabütüvanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve sondaj midein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video benimsemek, içeriğinizi elan bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, sınırlı bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en kebir sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile ilişkilantı tasarlamak midein harika bir mahal. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine ehil olsa da bütünü epey videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nite iletmek istediğinizi her devran kaynak önünde bulundurun ve buna için organize bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en sağlıklı şekilde yararlanmak midein sayısal pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir tomar etkin kullanıcıya ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Amma sosyal medyada başüstüneğu kadar mesajlar kısaca ve öz olursa ruhlu hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak tekst mideeren kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişki çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, içeriğiniz garaz kitlenizin amaç ve ilişki kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein porte sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kadar mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün mideeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, kontrol sonuçlarında elan mualla sıralarda ve elan sık görülür, içeriğinize seyrüsefer arkaışı sağlamlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sadıkdır. Web içeriğinizde sağlıklı aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu elan sağlıklı hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme dair elan mualla özlar sağlamlar. Faziletli itibarlı üçüncü yöre sayfalardan uzvi angajmanlar kabul etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir angajmanya mevrut her tıklama midein ödeme bünyelır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik dürüstışlarında hayaletlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), kebir hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve ilişkilantı göstermesi midein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (elan bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.