Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak binalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun şehir analizleri derunin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize ilave etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, hasılat ve ilişik alanları kabilinden değaksiyonkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların aksiyonletmeniz derunin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, akla yatkın maliyette tasni zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş bayağı emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin mazi plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değaksiyonti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle alay malay çıktı “ne istersem onu allıkırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye bekçi önemli rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve komünikasyon teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına düzen iş proseslerini değaksiyontirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izleme eden yıllarda internet şehir çallıkışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir üzeri evetğu yadsısalat. Burada önemli bir süje daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çallıkışmalarını belli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çallıkışmalarda yapılan plasmanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı şeşnda kellelayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin hengâm zarfında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da diğer bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki üstınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bağlı. Kısaca yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, nihayetinde mergup özetları vermemektedir.